Zapewniamy
  • Angielski all day & every day
  • Czas pracy od 6.00 do 17.30
  • Doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną
  • Bogatą gamę bezpłatnych zajęć dodatkowych
  • Program dydaktyczny w oparciu o wytyczne MEN
  • Opiekę nad dziećmi od 1 roku życia do 6 lat
  • Smaczną i domową kuchnie
  • Udział w teatrzykach i wielu innych wydarzeniach
Formularz zapytaniowy
Ciekawostki
  • Chcesz wychować małego geniusza? Nie pozwalaj mu oglądać telewizji. Naukowcy z Michigan i Montrealu dowodzą, że częste oglądanie telewizji przez małe dzieci zwiększa ryzyko słabych wyników w nauce oraz problemów zdrowotnych przed ukończeniem 10 roku życia.dalej 
  • Dziecko w wieku przedszkolnym śmieje się średnio 400 razy dziennie.dalej 
  • Obliczono, że przeciętny czterolatek zadaje 437 pytań dziennie.dalej 

Zwierzęta wiejskie/ Jak wygląda wieś? 25.03.2020r. (środa)

Strona główna » E-learning » Grupa Smoki » Zwierzęta wiejskie/ Jak wygląda wieś? 25.03.2020r. (środa)

wielkość tekstu: A | A | A

Drodzy rodzice !

Poniżej przedstawiamy zadania do wykonania przez dzieci na 25.03.2020r. (środa)

Zadania do wykonania:
1. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 28 ( załącznik PDF)

2. Wysłuchanie czytanego przez rodziców wiersza "Na wiejskim podwórku"

Na wiejskim podwórku (aut.Stanisław Kraszewski)

Na podwórko dumne matki prowadziły swoje dziatki:

Krowa – łaciate cielątko,

Koza – rogate koźlątko,

Owca – kudłate jagniątko,

Świnka – różowe prosiątko,

Kurka – pierzaste kurczątko,

Gąska – puchate gąsiątko,

Kaczka – płetwiaste kaczątko,

Każda prowadzi swoje dzieciątko!

Wtem ujrzały pieska Burka, który urwał się ze sznurka.

Tak się bardzo przestraszyły, że aż dzieci pogubiły.

Krowa – łaciate cielątko,

Koza – rogate koźlątko,

Owca – kudłate jagniątko,

Świnka – różowe prosiątko,

Kurka – pierzaste kurczątko,

Gąska – puchate gąsiątko,

Kaczka – płetwiaste kaczątko,

Każda zgubiła swoje dzieciątko!

Wtem gospodarz konną furką wjechał prosto na podwórko.

Zszedł czym prędzej ze swej furki, zamknął Burka do komórki.

Lamentują biedne mamy: „Co my teraz robić mamy?”

Wtem z kryjówek wyszły dziatki, odnalazły swoje matki:

Krowę – łaciate cielątko,

Kozę – rogate koźlątko,

Owcę – kudłate jagniątko,

Świnkę – różowe prosiątko,

Kurkę – pierzaste kurczątko,

Gąskę – puchate gąsiątko,

Kaczkę – płetwiaste kaczątko,

Znalazło mamę każde dzieciątko.

Po przeczytaniu wiersza rodzic zadaje dziecku pytania: Jakie zwierzęta wystąpiły w wierszu? Co wydarzyło  się w wierszu? Kto spowodował kłopoty? Co zrobił gospodarz? Następnie rodzic ponownie czyta wiersz z włączeniem dzieci: krowa – łaciate… itd., a dzieci dopełniają zdanie nazwą młodego zwierzęcia.

3. Ćwiczenia w kartach pracy dzieci.

Czterolatki- karty pracy cz. 2 , str. 19

Pięciolatki- karty pracy cz.3 , str. 29, 30

4. Wysłuchanie wraz z dziećmi piosenki „Stary Donald farmę miał”

https://youtu.be/KITSIpt5GzA

ZAŁĄCZNIKI

czytano: 1361 razy

autor: katilandia.pl

data dodania: 2020-03-24 11:02:42

Katilandia
UL. Siewierska 74, 42-400 ZAWIERCIE

tel.: +48 501 448 780
e-mail: biuro@katilandia.pl

  • 20170228_094342
  • 20170228_094321
  • 20170228_094232
  • 20170228_093935_1
  • 20170228_230641
Katilandia Niepubliczne Przedszkole i Żłobek
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Opinie
Dodaj wpis
Zobacz wpisy
Facebook
Wersja mobilna