Zapewniamy
  • Angielski all day & every day
  • Czas pracy od 6.00 do 17.30
  • Doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną
  • Bogatą gamę bezpłatnych zajęć dodatkowych
  • Program dydaktyczny w oparciu o wytyczne MEN
  • Opiekę nad dziećmi od 1 roku życia do 6 lat
  • Smaczną i domową kuchnie
  • Udział w teatrzykach i wielu innych wydarzeniach
Formularz zapytaniowy
Ciekawostki
  • Chcesz wychować małego geniusza? Nie pozwalaj mu oglądać telewizji. Naukowcy z Michigan i Montrealu dowodzą, że częste oglądanie telewizji przez małe dzieci zwiększa ryzyko słabych wyników w nauce oraz problemów zdrowotnych przed ukończeniem 10 roku życia.dalej 
  • Dziecko w wieku przedszkolnym śmieje się średnio 400 razy dziennie.dalej 
  • Obliczono, że przeciętny czterolatek zadaje 437 pytań dziennie.dalej 

A summer bag! 22.06.2020r. (poniedziałek)

Strona główna » E-learning » Grupa Sówki » A summer bag! 22.06.2020r. (poniedziałek)

wielkość tekstu: A | A | A

1. A summer bag!
Przypomnienie słownictwa w zabawie badawczej
(nieprzezroczysty worek, karty obrazkowe oraz przedmioty: wiaderko oraz łopatka)
- Usiądź z dzieckiem i zwróć uwagę na worek:
Oh, what’s this? A bag?
What’s there in the bag?

- Zachęć dziecko do dotknięcia worka w celu rozpoznania, co się w nim znajduje:
Touch the bag! What is it?
- Zachęcaj dziecko do zgadywania, usiądź ponownie z workiem i lekko rozchyl otwór, a następnie zaproś dziecko do pomocy:
Ola, can you help me?
- Dziecko wyjmuje z worka kolejno przedmioty lub karty obrazkowe:
What’ s that? A bucket? A bucket! Bravo!
- Rodzic kładzie przedmioty/karty na podłodze przed sobą, które dziecko wyjęło z worka i nazywa je, zachęcając, by dziecko powtarzało ich nazwy.

2. Calm down
Utrwalanie kluczowego słownictwa w wyciszającej zabawie muzyczno- ruchowej
- Umieść karty obrazkowe w widocznych miejscach dla dziecka
- Stań z dzieckiem i odtwórz/odczytaj utwór Calm Down
- Odgrywaj wraz z dzieckiem treść piosenki i w odpowiednim momencie zwróć uwagę na właściwe karty obrazkowe, zachęcając dziecko, by je wskazało i powtórzyło ich nazwy.

Calm Down
Calm down, go to sleep.                     Zrób rękami uspokajający gest. Połóż się.
Close your eyes, don’t peek.              Zamknij oczy.
Shh, shh…, shh…                              Połóż palec na ustach.
Sleep, sleep, sleep, don’t peek.         Udawaj, że śpisz.
Open your eyes, please.                    Otwórz oczy.
Can you see, see, see?                      Zrób daszek z dłoni nad oczami
I see…                                                Wskaż właściwą kartę. Zachęć dziecko, by ją nazwało.
Peek-a-boo-boo-boo!                         Zrób „a kuku!”.
I see…                                                Wskaż właściwą kartę. Zachęć dziecko, by ją nazwało.
Peek-a-boo-boo-boo!                         Zrób „a kuku!”.
I see…                                                Wskaż właściwą kartę. Zachęć dziecko, by ją nazwało.
Peek-a-boo-boo-boo!                         Zrób „a kuku!”.
I see…                                                Wskaż właściwą kartę. Zachęć dziecko, by ją nazwało.


3.  Worksheet – karta pracy (załącznik)
Połącz linią pasujące części obrazków
Match the pictures.
Poproś dziecko, aby nazwało poszczególne obrazki:
What is it? Yes, bucket / spade/ summer/ hot. Great!

 

 

 

ZAŁĄCZNIKI

czytano: 752 razy

autor: katilandia.pl

data dodania: 2020-06-21 21:49:18

Katilandia
UL. Siewierska 74, 42-400 ZAWIERCIE

tel.: +48 501 448 780
e-mail: biuro@katilandia.pl

  • 20170228_094342
  • 20170228_094321
  • 20170228_094232
  • 20170228_093935_1
  • 20170228_230641
Katilandia Niepubliczne Przedszkole i Żłobek
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Opinie
Dodaj wpis
Zobacz wpisy
Facebook
Wersja mobilna