Zapewniamy
  • Angielski all day & every day
  • Czas pracy od 6.00 do 17.30
  • Doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną
  • Bogatą gamę bezpłatnych zajęć dodatkowych
  • Program dydaktyczny w oparciu o wytyczne MEN
  • Opiekę nad dziećmi od 1 roku życia do 6 lat
  • Smaczną i domową kuchnie
  • Udział w teatrzykach i wielu innych wydarzeniach
Formularz zapytaniowy
Ciekawostki
  • Chcesz wychować małego geniusza? Nie pozwalaj mu oglądać telewizji. Naukowcy z Michigan i Montrealu dowodzą, że częste oglądanie telewizji przez małe dzieci zwiększa ryzyko słabych wyników w nauce oraz problemów zdrowotnych przed ukończeniem 10 roku życia.dalej 
  • Dziecko w wieku przedszkolnym śmieje się średnio 400 razy dziennie.dalej 
  • Obliczono, że przeciętny czterolatek zadaje 437 pytań dziennie.dalej 

Sand pictures! 22.06.2020r.

Strona główna » E-learning » Grupa Smoki » Sand pictures! 22.06.2020r.

wielkość tekstu: A | A | A

Move it! Utrwalenie słownictwa w zabawie ruchowej (Karty obrazkowe: 22, 47, 60–63, duża chusta).
- Stań z dziećmi w kręgu i wyjmij z MB chustę: Look, what's in the Magic Box? A scarf, a big, big, scarf!
- Zachęć dzieci do złapania brzegów chusty i falowania nią zgodnie z Twoimi poleceniami: Let's grab the scarf and hold on tight! Up, up, up! Down, down, down! Now move it: fast, fast, fast! And slowly, slowly, slowly!
- Poproś dzieci, aby podniosły chustę do góry i rozłóż pod nią karty obrazkowe, powtarzając słownictwo: Let's put the scarf up, like this! Look at the cards: a kite, a bike, summer (...).
- W czasie falowania chustą poproś jedno z dzieci, aby wyjęło spod chusty wywołaną przez Ciebie kartę obrazkową: Antek, find the summer picture!
- Pozostałe dzieci powoli opuszczają chustę, ochotnik musi jak najszybciej wydobyć odpowiednią kartę, wyjść spod chusty i położyć na niej obrazek: The scarf is going down, down, down! Antek, hurry up! Put the summer card on the scarf! Amazing!
- Kontynuuj zabawę dotąd, aż wszystkie karty znajdą

 

Sand pictures
- Utrwalenie słownictwa w zabawie multisensorycznej (CD 1, tacki, piasek, Karty obrazkowe: 22, 47, 60–63).
- Daj każdemu dziecku tackę i wsyp do niego trochę piasku – powinien on zakrywać dno tak, aby można było na nim rysować palcem: Here you are, a box for you! Do you want some sand? Say: sand, please! Sand for you, Tola.
- Zachęć dzieci do rysowania palcem na piasku wskazywanych przez Ciebie obrazków: Can you draw a bike? Can you draw a kite?
- Możesz poszerzyć zestaw kart o poznane wcześniej słownictwo.

 

Twister! Podsumowanie słownictwa w zabawie ruchowej (taśma malarska, Karty obrazkowe)
- Przyklej karty taśmą malarską do podłogi, tworząc siatkę do gry w Twistera. Możesz przykleić karty do planszy Twister, używając masy mocującej, np. BlueTackTM.
- Zaproś do siebie dwóch ochotników i poproś, by stanęli po dwóch stronach siatki: Agata, Wiktor, stand here please.
Wskaż jedną ze swoich części ciała i poproś dzieci, by ją nazwały: What is it? Yes, a hand!
- Zachęć ochotników, by wymienioną częścią ciała dotknęli wymienionej przez Ciebie karty: Wiktor, put your hand on … the kite. Agata – put your hand on the bike.
- Kiedy ochotnicy nie zdołają wykonać zadania, zaproś do zabawy kolejne dzieci: Thank you, well done! Now sit down, please. Who’s next? Zuzia ang Julian! Come up here!
 

czytano: 693 razy

autor: katilandia.pl

data dodania: 2020-06-21 17:52:21

Katilandia
UL. Siewierska 74, 42-400 ZAWIERCIE

tel.: +48 501 448 780
e-mail: biuro@katilandia.pl

  • 20170228_094342
  • 20170228_094321
  • 20170228_094232
  • 20170228_093935_1
  • 20170228_230641
Katilandia Niepubliczne Przedszkole i Żłobek
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Opinie
Dodaj wpis
Zobacz wpisy
Facebook
Wersja mobilna