Zapewniamy
  • Angielski all day & every day
  • Czas pracy od 6.00 do 17.30
  • Doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną
  • Bogatą gamę bezpłatnych zajęć dodatkowych
  • Program dydaktyczny w oparciu o wytyczne MEN
  • Opiekę nad dziećmi od 1 roku życia do 6 lat
  • Smaczną i domową kuchnie
  • Udział w teatrzykach i wielu innych wydarzeniach
Formularz zapytaniowy
Ciekawostki
  • Chcesz wychować małego geniusza? Nie pozwalaj mu oglądać telewizji. Naukowcy z Michigan i Montrealu dowodzą, że częste oglądanie telewizji przez małe dzieci zwiększa ryzyko słabych wyników w nauce oraz problemów zdrowotnych przed ukończeniem 10 roku życia.dalej 
  • Dziecko w wieku przedszkolnym śmieje się średnio 400 razy dziennie.dalej 
  • Obliczono, że przeciętny czterolatek zadaje 437 pytań dziennie.dalej 

Małe i duże zwierzęta. 30.03.2020r. ( poniedziałek)

Strona główna » E-learning » Grupa Sówki » Małe i duże zwierzęta. 30.03.2020r. ( poniedziałek)

wielkość tekstu: A | A | A

Drodzy rodzice !

Poniżej przedstawiam zadania do wykonania przez dzieci na 30.03.2020r. (poniedziałek)

Zadania do wykonania:

1. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 28 ( artykuł z dnia  25.03.2020r.,środa)

 

 2. Wysłuchanie czytanego przez rodziców wiersza ,,Chodzi kurka”

 Chodzi kurka  ( I. Salach)

 Chodzi kurka po ogródku,

małe ziarnko trzyma w dzióbku.

A dla kogo? A dla dzieci,

co gromadka za nią leci.

Po ogródku chodzi kurka

i pazurkiem czyści piórka,

a za kurką kogut – tatko

pilnie strzeże swego stadka.

Po przeczytaniu wiersza rodzic zadaje dziecku pytania:

-Jakie zwierzątko chodziło po ogródku?

-Dla kogo kurka niosła ziarenko?

-Kto latał z kurką?

-Kto pilnował stada ?

 3.  ,,Konik i przeszkoda”-  dziecko z rodzicem rozkłada klocki na dywanie w różnych miejscach.  Koniki ( dziecko i rodzic) biegają wysoko unosząc kolana. Gdy napotykają  przeszkodę (klocek), przeskakują przez nią, wydając głos: iha, iha i biegną dalej. Zabawę proszę powtórzyć  kilka razy.

 4. ,,Rodzina zwierząt”(memory) – dziecko z pomocą rodzica wycina nożyczkami  zwierzątka tak, aby powstały karty do gry. Wspólnie odwróćcie karty do dołu zwierzątkami, wymieszaj je i poproś dziecko, aby odwróciło 2 karty, jeśli odwróciło i jest dorosłe zwierzątko i jej młody to karty sobie zostawia, jeśli nie do odwraca je obrazkiem do dołu. Teraz kolej rodzica na szukanie zwierząt dorosłych i małych.  ( załącznik 1 )

 5.  Proszę, niech dziecko przyjrzy się obrazkowi ( załącznik  2 ), rodzic zadaje dziecku pytanie, czy dzieci są ze swoimi mamami? Jak nazywa się dorosłe zwierzę a jak jego dziecko?

 6.  Ćwiczenie w kartach pracy dzieci str. 16.

7. Dziecko rysuje kreski po śladzie (załącznik 3)

8. Wysłuchajcie wraz z dziećmi piosenki ,,Stary Donald farmę miał"

https://youtu.be/KITSIpt5GzA

 

ZAŁĄCZNIKI

czytano: 729 razy

autor: katilandia.pl

data dodania: 2020-03-29 18:12:56

Katilandia
UL. Siewierska 74, 42-400 ZAWIERCIE

tel.: +48 501 448 780
e-mail: biuro@katilandia.pl

  • 20170228_094342
  • 20170228_094321
  • 20170228_094232
  • 20170228_093935_1
  • 20170228_230641
Katilandia Niepubliczne Przedszkole i Żłobek
Poleć stronę
Wypełnij formularz kontaktowy
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy
Opinie
Dodaj wpis
Zobacz wpisy
Facebook
Wersja mobilna